Wethouder Economie, Arbeidsmarkt en Hoger Onderwijs / Gemeenteraadslid

Erwin Boom

Over Erwin Boom

[email protected]

U en ik, iedereen woont in de diverse wijken. Samen met onze kinderen, of als oudere die nog zelfstandig wil wonen, maar wel zorg aan huis nodig heeft. We wonen samen in onze wijken, we zijn allemaal anders. En iedereen in onze prachtige gemeente heeft recht op een fijn en veilig leven. Iedereen moet zichzelf kunnen zijn en voelen.

Daar sta ik voor, daar staan wij als PvdA voor. Wij willen mensen verbinden. Wij staan voor gelijke kansen en daarmee een perspectief voor iedere inwoner van Venlo. Wij blijven werken aan een gemeente waar het groen, schoon, veilig, zorgzaam en leefbaar is. Omdat dit de zaken zijn die er voor elk mens toe doen. En de PvdA wil investeren in onze gemeente, zodat die actieve en participerende burgers en vrijwilligers de ruimte geeft. Veel meer ruimte geeft dan nu het geval is. De PvdA wil een bestuur van de stad dat luistert en vrijwillige inzet beloont door samen te werken in plaats van tegen te werken.