Veilige buurten met een actief verenigingsleven

Mensen maken de buurt. Daarom blijft de PvdA Venlo investeren in mensen. In sterke verenigingen. In Huizen van de Wijk, waar mensen en professionals elkaar laagdrempelig kunnen ontmoeten. Maar ook in veiligheid, door buurtbewoners in overleg met de wijkagent de prioriteiten van de politie in de eigen wijk te late bepalen. Door scholen meer te laten samenwerken met omwonenden.

Nieuwsberichten over Veilige buurten met een actief verenigingsleven

PvdA Venlo groot voorstander Venlo @ pilotgemeente legalisering wietteelt

9 oktober 2017

Wat ons betreft mag er morgen al een brief uit richting Ministerie van Veiligheid om ons als pilotgemeente voor de legalisering van de wietteelt te melden. Hopelijk komt er met het nieuwe beleid eindelijk een einde aan het gedoogbeleid waarin je wel mag kópen en verkópen maar níet mag produceren. In onze beleving moet Venlo